Merkezi puanla yatay geçiş yapabilirsin diye biliyorum. Öğrenci işlerinden en net bilgiyi alabilirsin. Burdan biz bişey deriz, ona göre hazırlanırsın tam iş bitti derken "bu sene sistem değişti" derler hayal kırıklığına uğrarsın. Başıma gelmişti.
Olur ya illaki, tesekkurler bilgi icin.