ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makine müh. 1. Sınıfım. pek sevemedim üniversiteyi. 1. dönem sonunda başka üniversiteye geçme durumumuz var mı?

Merkezi geçiş felan.
Yerleştiğin puanla geçiş yapabilirsin. Geçiş yapacağın üniversitenin yatay geçiş tarihleri açıklandığında gerekli evrakları verip işlemi başlatabilirsin.