Konu
Dönem Ortasında Geçiş
12-10-2019, 09:27:20
#4
beyuzman
Merkezi puanla yatay geçiş yapabilirsin . puanın tutuğu başka üniversiteye geçiş yapabilirsin ama geçmek istediğin üniversite ilan açmalı ve kontenjan belirlemeli. ben geçiş yaptım merkezi puanla 1. dönem bitti ara dönemde yaptım.