BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rekor bende
28
●1.429
- 17-07-2019, 09:02:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tercih hakkın oluyor, kazanır kazanmazsin o ayrı konu ama 180 ustu puan karşılığında tercih sayfası açılıyorDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
180 altı için o sayfa yok. 150 üstü de 2 yıllık yazabiliyor
- 17-07-2019, 09:05:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fazla kafana takma, belki hasta olmuşsundur, bir aksilik olmuştur sınavda yapamamışsındır. Sana tavsiyem 1 ay içerisinde tüm işlerini bırak -r10, sosyal medya vs.- bir sonraki sınava çalış, ileride çalışmadığın için 3-5 kuruş için pişman olursun, şimdi 3-5 kuruş kazanacağım diye okulundan vazgeçme. Mesleğin olduğu zaman zaten o paraları fazlasıyla kazanacaksın. Düşük puan aldın diye gerizekalı olmuyorsun, senin sıralama yapanlardan farkın ne ? sadece çalışmamak.
- 17-07-2019, 09:05:41Üyeliği durdurulduHocam bizde genelde şey derler yanlışlıkla sınava girsem yinede 180 alırım Allah belanı versinDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 09:06:54Ahahahhaha bu yoruma harbiden çok güldüm 😂😂😂iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 09:07:37"Kör bile koklaya koklaya yapar" cümlesi daha iyi benceiposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

edit: seneler önce derslerde kötü olan bir arkadaşım vardı, bu şekilde dalga geçiyorduk çocuk tüm sınıfı solladı
- 17-07-2019, 09:08:28Üyeliği durdurulduO da diger sövme şekli zamanında az işitmedik😁Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daha çok güldürsün hocam ama haksızmıyım 😁Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2019, 09:09:51Hocam siz ciddimisiniz bu yorumdaStein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ben sizden böyle bir yorum beklemiyordum hani girer aşağılar çıkarsınız diye düşünmüştüm

Teşekkürler hocam sağ olun
yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma 