Fazla kafana takma, belki hasta olmuşsundur, bir aksilik olmuştur sınavda yapamamışsındır. Sana tavsiyem 1 ay içerisinde tüm işlerini bırak -r10, sosyal medya vs.- bir sonraki sınava çalış, ileride çalışmadığın için 3-5 kuruş için pişman olursun, şimdi 3-5 kuruş kazanacağım diye okulundan vazgeçme. Mesleğin olduğu zaman zaten o paraları fazlasıyla kazanacaksın. Düşük puan aldın diye gerizekalı olmuyorsun, senin sıralama yapanlardan farkın ne ? sadece çalışmamak.