Hocam bizde genelde şey derler yanlışlıkla sınava girsem yinede 180 alırım Allah belanı versin
"Kör bile koklaya koklaya yapar" cümlesi daha iyi bence

edit: seneler önce derslerde kötü olan bir arkadaşım vardı, bu şekilde dalga geçiyorduk çocuk tüm sınıfı solladı