Konu
Rekor bende
17-07-2019, 08:59:08
#10
DenqeSiz
BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok birkaç şey işaretlemeniz gerekiyor 180 için
yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma
180 puanlada mı 4 yıllık seçiliyor hocam