BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok birkaç şey işaretlemeniz gerekiyor 180 için yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma
180 puanlada mı 4 yıllık seçiliyor hocam