• 17-07-2019, 08:59:08
    #10
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok birkaç şey işaretlemeniz gerekiyor 180 için yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma
    180 puanlada mı 4 yıllık seçiliyor hocam
  • 17-07-2019, 09:02:43
    #11
    Olan var olmayan var kıskanırlar Benimle aynı kaderi yaşıyoruz hocam
  • 17-07-2019, 09:02:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180 puanlada mı 4 yıllık seçiliyor hocam
    Tercih hakkın oluyor, kazanır kazanmazsin o ayrı konu ama 180 ustu puan karşılığında tercih sayfası açılıyor 180 altı için o sayfa yok. 150 üstü de 2 yıllık yazabiliyor
  • 17-07-2019, 09:05:25
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fazla kafana takma, belki hasta olmuşsundur, bir aksilik olmuştur sınavda yapamamışsındır. Sana tavsiyem 1 ay içerisinde tüm işlerini bırak -r10, sosyal medya vs.- bir sonraki sınava çalış, ileride çalışmadığın için 3-5 kuruş için pişman olursun, şimdi 3-5 kuruş kazanacağım diye okulundan vazgeçme. Mesleğin olduğu zaman zaten o paraları fazlasıyla kazanacaksın. Düşük puan aldın diye gerizekalı olmuyorsun, senin sıralama yapanlardan farkın ne ? sadece çalışmamak.
  • 17-07-2019, 09:05:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir temsil vardı belki bilirsiniz adını soyadını yazdın mı şu puanı alıyorsun diye

    acaba 180 dediğiniz puan o puan mı
    Hocam bizde genelde şey derler yanlışlıkla sınava girsem yinede 180 alırım Allah belanı versin
  • 17-07-2019, 09:06:54
    #15
    iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kör girse koklaya koklaya o puanı alır ne yapmışsınız öyle 😂
    Ahahahhaha bu yoruma harbiden çok güldüm 😂😂😂
  • 17-07-2019, 09:07:37
    #16
    iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde genelde şey derler yanlışlıkla sınava girsem yinede 180 alırım Allah belanı versin
    "Kör bile koklaya koklaya yapar" cümlesi daha iyi bence
    edit: seneler önce derslerde kötü olan bir arkadaşım vardı, bu şekilde dalga geçiyorduk çocuk tüm sınıfı solladı
  • 17-07-2019, 09:08:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Kör bile koklaya koklaya yapar" cümlesi daha iyi bence
    O da diger sövme şekli zamanında az işitmedik😁



    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahahhaha bu yoruma harbiden çok güldüm 😂😂😂
    Allah daha çok güldürsün hocam ama haksızmıyım 😁
  • 17-07-2019, 09:09:51
    #18
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla kafana takma, belki hasta olmuşsundur, bir aksilik olmuştur sınavda yapamamışsındır. Sana tavsiyem 1 ay içerisinde tüm işlerini bırak -r10, sosyal medya vs.- bir sonraki sınava çalış, ileride çalışmadığın için 3-5 kuruş için pişman olursun, şimdi 3-5 kuruş kazanacağım diye okulundan vazgeçme. Mesleğin olduğu zaman zaten o paraları fazlasıyla kazanacaksın. Düşük puan aldın diye gerizekalı olmuyorsun, senin sıralama yapanlardan farkın ne ? sadece çalışmamak.
    Hocam siz ciddimisiniz bu yorumda
    ben sizden böyle bir yorum beklemiyordum hani girer aşağılar çıkarsınız diye düşünmüştüm

    Teşekkürler hocam sağ olun