DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir temsil vardı belki bilirsiniz adını soyadını yazdın mı şu puanı alıyorsun diye

acaba 180 dediğiniz puan o puan mı
Hocam bizde genelde şey derler yanlışlıkla sınava girsem yinede 180 alırım Allah belanı versin