Merhabalar,
Bir kardeşim ygs 1 ' den 147 almış fakat özel üniversite barajı biliyorsunuzki 150.
Bilgisayar programcılığı bölümünü istiyor özel olarak parayla falan girebilirmi ? Daha önce böyle bildiğiniz giren birileri oldumu bilgisi olan varmı ?
Bilgi Sahibi Arkadaşlar
4
●258
- 19-07-2016, 14:58:26Üyeliği durdurulduDostum bilgisayar programcılığı için özel üniversiteye para vermene gerek yok. Devlet üniversitesine git 2 yıl sonra DGS yap ondan sonra özele git. 2 yıl boyunca özel okula bilgisayar programcılığı için min. 20 bin tl verirsin.Layer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2016, 15:10:09Üyeliği durduruldu147 Puanla alan devlet üniversiteleri ne zamandan beri var hocamChimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2016, 15:12:57Üyeliği durdurulduMeslek lisesi mezunuysan sınavsız geçiş yap. Ben öyle yapıcamLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2016, 17:40:29Üyeliği durdurulduSöz konusu istanbul olunca sınavsız geçişle yerleşme şansı çok düşük . Kontenjan az,öğrenci çok .Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle