• 18-07-2016, 23:23:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Bir kardeşim ygs 1 ' den 147 almış fakat özel üniversite barajı biliyorsunuzki 150.

    Bilgisayar programcılığı bölümünü istiyor özel olarak parayla falan girebilirmi ? Daha önce böyle bildiğiniz giren birileri oldumu bilgisi olan varmı ?
  • 19-07-2016, 14:58:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Layer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Bir kardeşim ygs 1 ' den 147 almış fakat özel üniversite barajı biliyorsunuzki 150.

    Bilgisayar programcılığı bölümünü istiyor özel olarak parayla falan girebilirmi ? Daha önce böyle bildiğiniz giren birileri oldumu bilgisi olan varmı ?
    Dostum bilgisayar programcılığı için özel üniversiteye para vermene gerek yok. Devlet üniversitesine git 2 yıl sonra DGS yap ondan sonra özele git. 2 yıl boyunca özel okula bilgisayar programcılığı için min. 20 bin tl verirsin.
  • 19-07-2016, 15:10:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bilgisayar programcılığı için özel üniversiteye para vermene gerek yok. Devlet üniversitesine git 2 yıl sonra DGS yap ondan sonra özele git. 2 yıl boyunca özel okula bilgisayar programcılığı için min. 20 bin tl verirsin.
    147 Puanla alan devlet üniversiteleri ne zamandan beri var hocam
  • 19-07-2016, 15:12:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Layer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    147 Puanla alan devlet üniversiteleri ne zamandan beri var hocam
    Meslek lisesi mezunuysan sınavsız geçiş yap. Ben öyle yapıcam
  • 19-07-2016, 17:40:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meslek lisesi mezunuysan sınavsız geçiş yap. Ben öyle yapıcam
    Söz konusu istanbul olunca sınavsız geçişle yerleşme şansı çok düşük . Kontenjan az,öğrenci çok .