Merhabalar,

Bir kardeşim ygs 1 ' den 147 almış fakat özel üniversite barajı biliyorsunuzki 150.

Bilgisayar programcılığı bölümünü istiyor özel olarak parayla falan girebilirmi ? Daha önce böyle bildiğiniz giren birileri oldumu bilgisi olan varmı ?