Layer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Bir kardeşim ygs 1 ' den 147 almış fakat özel üniversite barajı biliyorsunuzki 150.

Bilgisayar programcılığı bölümünü istiyor özel olarak parayla falan girebilirmi ? Daha önce böyle bildiğiniz giren birileri oldumu bilgisi olan varmı ?
Dostum bilgisayar programcılığı için özel üniversiteye para vermene gerek yok. Devlet üniversitesine git 2 yıl sonra DGS yap ondan sonra özele git. 2 yıl boyunca özel okula bilgisayar programcılığı için min. 20 bin tl verirsin.