Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meslek lisesi mezunuysan sınavsız geçiş yap. Ben öyle yapıcam
Söz konusu istanbul olunca sınavsız geçişle yerleşme şansı çok düşük . Kontenjan az,öğrenci çok .