• 15-12-2015, 00:09:42
    #1
    Merhaba Arkadaşlar bir arkadaşım bir soru sordu bende araştırıp bulamadım birde size sorayım dedim.

    şimdi arkadaş meslek lisesi mezunu sınavsız geçiş hakkını kullandı.

    ve 2 yıllık makina okuyor ALLAH izin verirse Bu Sene Bitcek

    şimdi arkadaş bu bölümü bitirdikten sonra 2 yıllık bir bölüm daha okuyacak

    demek istediğim arkadaş ygs sınavına tekrardan girse sınavsız geçiş hakkı tekrardan olurmu ? şimdiden herkeze teşekkür ediyorum.
  • 15-12-2015, 00:16:07
    #2
    cihanoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar bir arkadaşım bir soru sordu bende araştırıp bulamadım birde size sorayım dedim.

    şimdi arkadaş meslek lisesi mezunu sınavsız geçiş hakkını kullandı.

    ve 2 yıllık makina okuyor ALLAH izin verirse Bu Sene Bitcek

    şimdi arkadaş bu bölümü bitirdikten sonra 2 yıllık bir bölüm daha okuyacak

    demek istediğim arkadaş ygs sınavına tekrardan girse sınavsız geçiş hakkı tekrardan olurmu ? şimdiden herkeze teşekkür ediyorum.

    Merhaba

    Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum.
  • 15-12-2015, 00:18:24
    #3
    ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum.
    biliyorum orayı demek istediğim şimdi 2.kez ygs ye girecek arkadaş tekrardan bu ekran çıkarmı onu bilmemiz lazım teşekkürler bu arada.
  • 15-12-2015, 08:24:41
    #4
    2 kere 2 yıllık okunmaz büyük ihtimal ama yine de tam bilgim yok. Bir hocaya sorup size döneyim.
    Not: Google de biraz araştırdım herkes okunuyor yazmış örnekleride varmış.
  • 15-12-2015, 20:40:59
    #5
    2 kere 2 yıllık okunurda, sınavsızla olur mu bilmiyorum.
  • 15-12-2015, 22:29:52
    #6
    TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kere 2 yıllık okunurda, sınavsızla olur mu bilmiyorum.
    herkeze teşekkür ederim ama hala net bilgi alamadım sınavla istediğin kadar 2 yıllık okuyabilirsin ama işte benim bilmem gereken net cevap ygs tekrardan girebilirse sınavsız geçiş hakkı varmı çünkü bir kere kullandı.