Merhaba Arkadaşlar bir arkadaşım bir soru sordu bende araştırıp bulamadım birde size sorayım dedim.
şimdi arkadaş meslek lisesi mezunu sınavsız geçiş hakkını kullandı.
ve 2 yıllık makina okuyor ALLAH izin verirse Bu Sene Bitcek
şimdi arkadaş bu bölümü bitirdikten sonra 2 yıllık bir bölüm daha okuyacak
demek istediğim arkadaş ygs sınavına tekrardan girse sınavsız geçiş hakkı tekrardan olurmu ? şimdiden herkeze teşekkür ediyorum.
Sinavsiz geçiş hakki
5
●480
- 15-12-2015, 00:16:07cihanoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum. - 15-12-2015, 00:18:24biliyorum orayı demek istediğim şimdi 2.kez ygs ye girecek arkadaş tekrardan bu ekran çıkarmı onu bilmemiz lazımByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler bu arada.
- 15-12-2015, 22:29:52herkeze teşekkür ederim ama hala net bilgi alamadım sınavla istediğin kadar 2 yıllık okuyabilirsin ama işte benim bilmem gereken net cevap ygs tekrardan girebilirse sınavsız geçiş hakkı varmı çünkü bir kere kullandı.TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler bu arada.