Merhaba Arkadaşlar bir arkadaşım bir soru sordu bende araştırıp bulamadım birde size sorayım dedim.

şimdi arkadaş meslek lisesi mezunu sınavsız geçiş hakkını kullandı.

ve 2 yıllık makina okuyor ALLAH izin verirse Bu Sene Bitcek

şimdi arkadaş bu bölümü bitirdikten sonra 2 yıllık bir bölüm daha okuyacak

demek istediğim arkadaş ygs sınavına tekrardan girse sınavsız geçiş hakkı tekrardan olurmu ? şimdiden herkeze teşekkür ediyorum.