cihanoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar bir arkadaşım bir soru sordu bende araştırıp bulamadım birde size sorayım dedim.

şimdi arkadaş meslek lisesi mezunu sınavsız geçiş hakkını kullandı.

ve 2 yıllık makina okuyor ALLAH izin verirse Bu Sene Bitcek

şimdi arkadaş bu bölümü bitirdikten sonra 2 yıllık bir bölüm daha okuyacak

demek istediğim arkadaş ygs sınavına tekrardan girse sınavsız geçiş hakkı tekrardan olurmu ? şimdiden herkeze teşekkür ediyorum.

Merhaba

Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum.