Merhaba Arkadaşlar bir arkadaşım bir soru sordu bende araştırıp bulamadım birde size sorayım dedim.
şimdi arkadaş meslek lisesi mezunu sınavsız geçiş hakkını kullandı.
ve 2 yıllık makina okuyor ALLAH izin verirse Bu Sene Bitcek
şimdi arkadaş bu bölümü bitirdikten sonra 2 yıllık bir bölüm daha okuyacak
demek istediğim arkadaş ygs sınavına tekrardan girse sınavsız geçiş hakkı tekrardan olurmu ? şimdiden herkeze teşekkür ediyorum.
Merhaba
Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum.