ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum.
biliyorum orayı demek istediğim şimdi 2.kez ygs ye girecek arkadaş tekrardan bu ekran çıkarmı onu bilmemiz lazım teşekkürler bu arada.