Merhaba
Bildiğim kadarıyla YGS sınavına başvururken karşına 2 ekran geliyor Sınavsız geçiş ve Sınavlı geçiş diye burada seçimini yapman gerekiyor.Hangisini seçersen o alana tabi oluyorsun diye tahmin ediyorum.
biliyorum orayı demek istediğim şimdi 2.kez ygs ye girecek arkadaş tekrardan bu ekran çıkarmı onu bilmemiz lazım

teşekkürler bu arada.