Ben yazın girmiştim fakat ciddi bir hazırlığım yoktu son 2 ay bakabildim. Bu yıl tasarı dershanesine gidiyorum. EA bölümüyüm. Hedef Marmara Üniversitesi GSF
11
●633
Hangi bölümdünüz ? Ev de mi hazırlanacaksınız yoksa dershane mi ?
Çalışma kısmı biraz zor olacak anlayacağınız.
inşallah kazanırsınız
. Bizim dershane de ekimin ilk haftası başladı. Matematik de şuan üslü sayılardayız. Sistemli yavaş güzel gidiyorlar.