• 14-12-2015, 19:33:24
    #1
    Selamlar arkadaşlar. Bu yıl dgs girecek kimler var ?

    Ben yazın girmiştim fakat ciddi bir hazırlığım yoktu son 2 ay bakabildim. Bu yıl tasarı dershanesine gidiyorum. EA bölümüyüm. Hedef Marmara Üniversitesi GSF
  • 14-12-2015, 20:06:14
    #2
    Kurumsal Üye
    Geçen sınava ehliyetle gittiğim için girememiştim.

    Nasipse bu sene düşünüyorum artık.
  • 14-12-2015, 20:25:39
    #3
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sınava ehliyetle gittiğim için girememiştim.

    Nasipse bu sene düşünüyorum artık.
    İnşallah Hangi bölümdünüz ? Ev de mi hazırlanacaksınız yoksa dershane mi ?
  • 14-12-2015, 20:37:26
    #4
    Bir şeyi merak ediyorum arkadaşlar, bilen birisi cevaplarsa sevinirim. Benim okulum bu sene bitecek, bu sene mi girmem gerekiyor sınava yoksa seneye mi beklemem gerekiyor?

    Açık öğretime geçiş yapacağım, fakat onun içinde artık DGS'ye girmek gerekiyormuş sanırım.
  • 14-12-2015, 20:43:04
    #5
    Kurumsal Üye
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah Hangi bölümdünüz ? Ev de mi hazırlanacaksınız yoksa dershane mi ?
    Bilgisayar programcılığı. İşten vakit buldukça evde çalışmaya çalışacağım. Çalışma kısmı biraz zor olacak anlayacağınız.

    Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyi merak ediyorum arkadaşlar, bilen birisi cevaplarsa sevinirim. Benim okulum bu sene bitecek, bu sene mi girmem gerekiyor sınava yoksa seneye mi beklemem gerekiyor?

    Açık öğretime geçiş yapacağım, fakat onun içinde artık DGS'ye girmek gerekiyormuş sanırım.
    Bu yıl girebilirsiniz.
  • 14-12-2015, 20:49:11
    #6
    Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyi merak ediyorum arkadaşlar, bilen birisi cevaplarsa sevinirim. Benim okulum bu sene bitecek, bu sene mi girmem gerekiyor sınava yoksa seneye mi beklemem gerekiyor?

    Açık öğretime geçiş yapacağım, fakat onun içinde artık DGS'ye girmek gerekiyormuş sanırım.
    Mezun olduğun taktirde bu yıl girebilirsin.
  • 14-12-2015, 20:52:22
    #7
    Eylül'den beri çalışıyorum az konu kaldı
  • 14-12-2015, 20:55:02
    #8
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar programcılığı. İşten vakit buldukça evde çalışmaya çalışacağım. Çalışma kısmı biraz zor olacak anlayacağınız.


    Bu yıl girebilirsiniz.
    Dershane de baya çok bizim ya programcılık bilg müh vs inşallah kazanırsınız

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:54:22 --

    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eylül'den beri çalışıyorum az konu kaldı
    Oh maşallah . Bizim dershane de ekimin ilk haftası başladı. Matematik de şuan üslü sayılardayız. Sistemli yavaş güzel gidiyorlar.
  • 14-12-2015, 20:57:49
    #9
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dershane de baya çok bizim ya programcılık bilg müh vs inşallah kazanırsınız

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:54:22 --



    Oh maşallah . Bizim dershane de ekimin ilk haftası başladı. Matematik de şuan üslü sayılardayız. Sistemli yavaş güzel gidiyorlar.
    Dershaneye gitmiyorum kendi başıma internetten videolar filan güzel gidiyor