UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah Hangi bölümdünüz ? Ev de mi hazırlanacaksınız yoksa dershane mi ?
Bilgisayar programcılığı. İşten vakit buldukça evde çalışmaya çalışacağım. Çalışma kısmı biraz zor olacak anlayacağınız.

Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şeyi merak ediyorum arkadaşlar, bilen birisi cevaplarsa sevinirim. Benim okulum bu sene bitecek, bu sene mi girmem gerekiyor sınava yoksa seneye mi beklemem gerekiyor?

Açık öğretime geçiş yapacağım, fakat onun içinde artık DGS'ye girmek gerekiyormuş sanırım.
Bu yıl girebilirsiniz.