Dershane de baya çok bizim ya programcılık bilg müh vs

inşallah kazanırsınız
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:54:22 --
Oh maşallah

. Bizim dershane de ekimin ilk haftası başladı. Matematik de şuan üslü sayılardayız. Sistemli yavaş güzel gidiyorlar.
Dershaneye gitmiyorum kendi başıma internetten videolar filan güzel gidiyor