Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar programcılığı. İşten vakit buldukça evde çalışmaya çalışacağım. Çalışma kısmı biraz zor olacak anlayacağınız.


Bu yıl girebilirsiniz.
Dershane de baya çok bizim ya programcılık bilg müh vs inşallah kazanırsınız

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:54:22 --

Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eylül'den beri çalışıyorum az konu kaldı
Oh maşallah . Bizim dershane de ekimin ilk haftası başladı. Matematik de şuan üslü sayılardayız. Sistemli yavaş güzel gidiyorlar.