Bilgisayar programcılığı. İşten vakit buldukça evde çalışmaya çalışacağım.

Çalışma kısmı biraz zor olacak anlayacağınız.
Bu yıl girebilirsiniz.
Dershane de baya çok bizim ya programcılık bilg müh vs

inşallah kazanırsınız
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:54:22 --
Eylül'den beri çalışıyorum az konu kaldı
Oh maşallah

. Bizim dershane de ekimin ilk haftası başladı. Matematik de şuan üslü sayılardayız. Sistemli yavaş güzel gidiyorlar.