Bir şeyi merak ediyorum arkadaşlar, bilen birisi cevaplarsa sevinirim. Benim okulum bu sene bitecek, bu sene mi girmem gerekiyor sınava yoksa seneye mi beklemem gerekiyor?

Açık öğretime geçiş yapacağım, fakat onun içinde artık DGS'ye girmek gerekiyormuş sanırım.