• 15-07-2015, 00:07:45
    #1
    Kuzenim bu sene ygs'de 140 puan barajını aşmayı başarmış bana da abi bana bir bölüm bul açıköğretim olsun benim bitirebileceğim bir şey olsun dedi ama ben baktım da bir türlü bölüm bulamadım bir yardımcı olabilir misiniz genel olarak kuzenimi tarif edeyim ona uygun bölüm var mıdır uygun olmaya en yakın bölüm nedir söyleyin yeterli valla
    • Mat 1 dahil hiçbir matematik derslerini yapamaz
    • Okuma yapabilir ama atıyorum felsefe sosyoloji okumaları falan yapamaz basit bir anlatım dili olması lazım
    • yabancı dilden hiç anlamaz
    • Yeter ki bitireyim ne bölüm olursa olsun fark etmez diyor kariyer odaklı düşünmüyor
    • Üniversitede çan eğrisi sistemi olsun hangi açıköğretimlerde var ben bilmiyorum çan eğrisiyle rahat geçer
    • İstanbul'da yaşıyor o yüzden istanbul'da sınavlara rahat girebileceği bir üniv olsun

    önlisans olur lisans olur herhangi basit bir program olması yeterlidir şimdiden teşekkürler
  • 19-07-2015, 19:45:29
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amaç nedir askerlikten yırtmak mı ?
  • 21-07-2015, 02:40:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzenim bu sene ygs'de 140 puan barajını aşmayı başarmış bana da abi bana bir bölüm bul açıköğretim olsun benim bitirebileceğim bir şey olsun dedi ama ben baktım da bir türlü bölüm bulamadım bir yardımcı olabilir misiniz genel olarak kuzenimi tarif edeyim ona uygun bölüm var mıdır uygun olmaya en yakın bölüm nedir söyleyin yeterli valla
    • Mat 1 dahil hiçbir matematik derslerini yapamaz
    • Okuma yapabilir ama atıyorum felsefe sosyoloji okumaları falan yapamaz basit bir anlatım dili olması lazım
    • yabancı dilden hiç anlamaz
    • Yeter ki bitireyim ne bölüm olursa olsun fark etmez diyor kariyer odaklı düşünmüyor
    • Üniversitede çan eğrisi sistemi olsun hangi açıköğretimlerde var ben bilmiyorum çan eğrisiyle rahat geçer
    • İstanbul'da yaşıyor o yüzden istanbul'da sınavlara rahat girebileceği bir üniv olsun

    önlisans olur lisans olur herhangi basit bir program olması yeterlidir şimdiden teşekkürler
    bu kriterler ile hiç okumasın boşa masraf
  • 21-07-2015, 02:43:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kriterler ile hiç okumasın boşa masraf
    Ben okumaya geldim adam kraker diyor ne krakeri balik krakerimi yav Ayrica,bence de masraf bosa olur.
  • 21-07-2015, 02:44:32
    #5
    Hocam yanlış anlamayın ama o kriterlere ön lisans bitirebilirse yatsın kalksın Allah'a şükretsin. Hiç lisans muhabbetine girmiyorum bile. Kriterleri okurken net bir şekilde dehşete kapıldım. Hatta son madde de "sınava da girmeyeceği bir üniversite olursa tadından yenmez" şeklinde bir madde görürüm diye korktum desem yeridir.
  • 22-07-2015, 23:32:43
    #6
    aöf anadolu üniversitesi önlisans halkla ilişkiler okusun misss
  • 23-07-2015, 09:08:24
    #7
    ahahaha o kriterler ne ya
  • 23-07-2015, 10:18:43
    #8
    direk çobanlık yapsın zaman kaybına gerek yok
  • 23-07-2015, 10:31:53
    #9
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk çobanlık yapsın zaman kaybına gerek yok
    Çobanlik da yapamaz. Zor o iş, parası da iyi imiş.

    Halkla ilişkiler ve tanıtım en yakın AÖF bölümü. Matematik yok ama ingilizce var. Kuzenine söyle de azcık sıksın dişini

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...