direk çobanlık yapsın zaman kaybına gerek yok
Çobanlik da yapamaz. Zor o iş, parası da iyi imiş.
Halkla ilişkiler ve tanıtım en yakın AÖF bölümü. Matematik yok ama ingilizce var. Kuzenine söyle de azcık sıksın dişini
Tepetaklak yazıyorum...
Yoldayım...