Kuzenim bu sene ygs'de 140 puan barajını aşmayı başarmış bana da abi bana bir bölüm bul açıköğretim olsun benim bitirebileceğim bir şey olsun dedi ama ben baktım da bir türlü bölüm bulamadım bir yardımcı olabilir misiniz genel olarak kuzenimi tarif edeyim ona uygun bölüm var mıdır uygun olmaya en yakın bölüm nedir söyleyin yeterli valla
- Mat 1 dahil hiçbir matematik derslerini yapamaz
- Okuma yapabilir ama atıyorum felsefe sosyoloji okumaları falan yapamaz basit bir anlatım dili olması lazım
- yabancı dilden hiç anlamaz
- Yeter ki bitireyim ne bölüm olursa olsun fark etmez diyor kariyer odaklı düşünmüyor
- Üniversitede çan eğrisi sistemi olsun hangi açıköğretimlerde var ben bilmiyorum çan eğrisiyle rahat geçer
- İstanbul'da yaşıyor o yüzden istanbul'da sınavlara rahat girebileceği bir üniv olsun
önlisans olur lisans olur herhangi basit bir program olması yeterlidir şimdiden teşekkürler
bu kriterler ile hiç okumasın boşa masraf