Hocam yanlış anlamayın ama o kriterlere ön lisans bitirebilirse yatsın kalksın Allah'a şükretsin. Hiç lisans muhabbetine girmiyorum bile. Kriterleri okurken net bir şekilde dehşete kapıldım. Hatta son madde de "sınava da girmeyeceği bir üniversite olursa tadından yenmez" şeklinde bir madde görürüm diye korktum desem yeridir.