• 12-06-2015, 20:59:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ---
  • 12-06-2015, 22:43:30
    #2
    Yok hocam, 180 YGS barajı geçtiğiniz taktirde Açıköğretim'e kayıt olma hakkınız var.
    Şartlarda sadece bizim kurumun 4 yıllık üniversite bitirdiğin taktirde giriş hakkın var (auzef)
    diğer türlü Ataaof veya Aof'e giriş yapabilirsin.
  • 12-06-2015, 22:58:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, 180 YGS barajı geçtiğiniz taktirde Açıköğretim'e kayıt olma hakkınız var.
    Şartlarda sadece bizim kurumun 4 yıllık üniversite bitirdiğin taktirde giriş hakkın var (auzef)
    diğer türlü Ataaof veya Aof'e giriş yapabilirsin.
    Teşekkür ederim hocam, o halde girmiyorum LYS'ye.

    Bir de uzaktan öğretim oluyor sanırım bu, herhangi bir kontenjan'a takılma problemim olur mu acaba, var mı bir sınır?

    Vaktiniz için teşekkürler.
  • 12-06-2015, 23:03:12
    #4
    Serverida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam, o halde girmiyorum LYS'ye.

    Bir de uzaktan öğretim oluyor sanırım bu, herhangi bir kontenjan'a takılma problemim olur mu acaba, var mı bir sınır?

    Vaktiniz için teşekkürler.
    Rica ederim,
    Evet hocam uzaktan eğitimde YÖK'ün bize ayırdığı konteyjana göre öğrenci alımı yapmaktayız.
    Bildiğim kadarıyla BÖTE hariç, 4 yıllıklar için LYS'ye girmek zorundasınız.
    BÖTE uzaktan eğitim'de YGS puanıyla 4 yıl okuyabilirsiniz.