Açıköğretim hakkında
3
●520
- 12-06-2015, 22:58:17Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim hocam, o halde girmiyorum LYS'ye.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de uzaktan öğretim oluyor sanırım bu, herhangi bir kontenjan'a takılma problemim olur mu acaba, var mı bir sınır?
Vaktiniz için teşekkürler. - 12-06-2015, 23:03:12Rica ederim,Serverida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam uzaktan eğitimde YÖK'ün bize ayırdığı konteyjana göre öğrenci alımı yapmaktayız.
Bildiğim kadarıyla BÖTE hariç, 4 yıllıklar için LYS'ye girmek zorundasınız.
BÖTE uzaktan eğitim'de YGS puanıyla 4 yıl okuyabilirsiniz.