Yok hocam, 180 YGS barajı geçtiğiniz taktirde Açıköğretim'e kayıt olma hakkınız var.
Şartlarda sadece bizim kurumun 4 yıllık üniversite bitirdiğin taktirde giriş hakkın var (auzef)
diğer türlü Ataaof veya Aof'e giriş yapabilirsin.
Teşekkür ederim hocam, o halde girmiyorum LYS'ye.
Bir de uzaktan öğretim oluyor sanırım bu, herhangi bir kontenjan'a takılma problemim olur mu acaba, var mı bir sınır?
Vaktiniz için teşekkürler.