Serverida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, o halde girmiyorum LYS'ye.

Bir de uzaktan öğretim oluyor sanırım bu, herhangi bir kontenjan'a takılma problemim olur mu acaba, var mı bir sınır?

Vaktiniz için teşekkürler.
Rica ederim,
Evet hocam uzaktan eğitimde YÖK'ün bize ayırdığı konteyjana göre öğrenci alımı yapmaktayız.
Bildiğim kadarıyla BÖTE hariç, 4 yıllıklar için LYS'ye girmek zorundasınız.
BÖTE uzaktan eğitim'de YGS puanıyla 4 yıl okuyabilirsiniz.