Konu
Açıköğretim hakkında
12-06-2015, 22:43:30
#2
Abdlsmt!
Yok hocam, 180 YGS barajı geçtiğiniz taktirde Açıköğretim'e kayıt olma hakkınız var.
Şartlarda sadece bizim kurumun 4 yıllık üniversite bitirdiğin taktirde giriş hakkın var (auzef)
diğer türlü Ataaof veya Aof'e giriş yapabilirsin.