DGS ile ilgili sorum?
4
●511
- 19-01-2015, 18:09:28Üyeliği durduruldumerhabalar yaşlı bakım önlisans bölümünü örgün olarak okuduktan sonra dgs ile hemşirelik ve fizyoterapiye geçilebiliniyormuş bu doğrumu eğer doğruysa açık öğretimden yaşlı bakım okunursa dgs ile geçiş yapılırmı yapılırsa örgün olarak okumak zorundamıyız hemşirelik veya fizyoterapiyi
- 19-01-2015, 18:56:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 19-01-2015, 19:37:10Üyeliği durdurulduteşekkürler hocam peki açık öğretim üzerinden bu bölümü okursam dgs ile örgün olarakmı okyacağım hemşireliği?OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2015, 20:23:41ben aöf ten sosyal hizmet okudum 2 yıl açık olarak. bu sene dgs ile örgün sosyal hizmetlere geçtim 3. sınıftan başladım hocamgozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2015, 20:37:53Evet örgün eğitim olacak, yani derslere girmeniz zorunlu. (tabi hocalarla konuşup ayarlarsanız başka)gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
