• 19-01-2015, 18:09:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar yaşlı bakım önlisans bölümünü örgün olarak okuduktan sonra dgs ile hemşirelik ve fizyoterapiye geçilebiliniyormuş bu doğrumu eğer doğruysa açık öğretimden yaşlı bakım okunursa dgs ile geçiş yapılırmı yapılırsa örgün olarak okumak zorundamıyız hemşirelik veya fizyoterapiyi
  • 19-01-2015, 18:56:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar yaşlı bakım önlisans bölümünü örgün olarak okuduktan sonra dgs ile hemşirelik ve fizyoterapiye geçilebiliniyormuş bu doğrumu eğer doğruysa açık öğretimden yaşlı bakım okunursa dgs ile geçiş yapılırmı yapılırsa örgün olarak okumak zorundamıyız hemşirelik veya fizyoterapiyi


    dikey geçiş ile girebileceğiniz bölümler hocam
  • 19-01-2015, 19:37:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    dikey geçiş ile girebileceğiniz bölümler hocam
    teşekkürler hocam peki açık öğretim üzerinden bu bölümü okursam dgs ile örgün olarakmı okyacağım hemşireliği?
  • 19-01-2015, 20:23:41
    #4
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam peki açık öğretim üzerinden bu bölümü okursam dgs ile örgün olarakmı okyacağım hemşireliği?
    ben aöf ten sosyal hizmet okudum 2 yıl açık olarak. bu sene dgs ile örgün sosyal hizmetlere geçtim 3. sınıftan başladım hocam
  • 19-01-2015, 20:37:53
    #5
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam peki açık öğretim üzerinden bu bölümü okursam dgs ile örgün olarakmı okyacağım hemşireliği?
    Evet örgün eğitim olacak, yani derslere girmeniz zorunlu. (tabi hocalarla konuşup ayarlarsanız başka)