merhabalar yaşlı bakım önlisans bölümünü örgün olarak okuduktan sonra dgs ile hemşirelik ve fizyoterapiye geçilebiliniyormuş bu doğrumu eğer doğruysa açık öğretimden yaşlı bakım okunursa dgs ile geçiş yapılırmı yapılırsa örgün olarak okumak zorundamıyız hemşirelik veya fizyoterapiyi