gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam peki açık öğretim üzerinden bu bölümü okursam dgs ile örgün olarakmı okyacağım hemşireliği?
ben aöf ten sosyal hizmet okudum 2 yıl açık olarak. bu sene dgs ile örgün sosyal hizmetlere geçtim 3. sınıftan başladım hocam