gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam peki açık öğretim üzerinden bu bölümü okursam dgs ile örgün olarakmı okyacağım hemşireliği?
Evet örgün eğitim olacak, yani derslere girmeniz zorunlu. (tabi hocalarla konuşup ayarlarsanız başka)