ERÜ de soygun var!
17
●1.694
- 12-09-2014, 16:42:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tüketici hakem heyetine başvurun.. çözüm olacağını umuyorum..
- 12-09-2014, 18:04:02Okuyabilirsin.Birde az önce haber okurken şöyle bir haber gördüm.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.rahatsiz.com.tr/yuzbinler...jde-46019.html
Tüm üniversite öğrencileri için geçerliymiş.Tüketici haklarına başvurun. - 12-09-2014, 18:40:03Çok sağol hocam bilgi için. Bunu gördüğüm iyi oldu. Bizim üniversiteyi örgütleyem de pazartesi toplu olarak hakem heyetini işgal edelimEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha belki geçerli bir karar çıkmaz da en azından uysal koyun olmadığımız görülsün.
- 12-09-2014, 20:34:49Eğer üniversite puanınız tutuyorsa başka üniversiteye yatay geçiş için başvurabilirsiniz. Notunuzun kalmanızın önemi yok. %80 programa uyum sağlamanız yeterli.
- 12-09-2014, 21:56:40Hocam bu son senem ve bu bölümü bitirmek istiyorum. Sonuçta onca sene git gel yaptık değsin. Hafta başında dilekçe yazıp tüketici hakem heyetine gideceğim. İsterse kayıt dönemi geçsin eninde sonunda hukuka aykırı olarak benden zorla haraç kesen üniversite yönetimi haksız bulunacak ve öğretim hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim inşallah.metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu biraz da bizim üniversite öğrencilerinin pasifliğinden kaynaklanıyor. Hocaların verdiği kalitesiz eğitime ve keyfi sınıfta bırakma girişimlerine sessiz kalındığı için uysal koyun sanıyorlar. Ama ben mücadeleyi bırakmayacağım. Daha birde hoca beni tehdit ediyor resmen. Neden bu kadar zamlandı bu harçlar diyorum, derslerini geçmede gelecek seneye gör diyor. O parayı verecek olsam özel okula giderim diye yazacağım ama yemiyor
Onun dersinden de kaldım ayrıca staja onay verecek hocada o
Ama okul biterken obisisden yazacam bunu. O zaman kendi düşünsün
- 13-09-2014, 04:22:11bu yazdıkların daha önceden vardı.şimdilik olan birşey değil

SEN HER YIL UZAT O PARA KAT KAT ARTACAK.DEVLET EN İYİSİNİ YAPIYOR 2 YILLIK OKULU 2 YILDA OKUYAMIYORSAN DEVLET DAHA SANA NE YAPSIN MADALYA MI TAKSIN
eleştirirken kendi tarafınızdan da baksanız sanırım daha iyi olucaktır sizin açınızdan gerçekleri görmek adına - 13-09-2014, 20:29:08Hocam gerçekleri biz görüyoruz ama maalesef hocalar görmüyor. Herkes diyor ki hususi geçmiyorsunuz, derse çalışmıyorsunuz, askerlikten kaçmaya bahane arıyorsunuz vs. Kimse kıytırık 2 yıllık okulu 4-5 senede bitirmek istemez. Herkesin kendine göre işi gücü var. Askerlik için bahane de çok. Bahane bile yoksa binlerce bakaya var. Kaçabildiğin yere kadar kaç.Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınıfta 3-5 kişi bir dönem dersleri veremese anlarım ama bu oran %70 oranında oluyorsa burada öğrenci değil öğretmen suçludur. Sayfalarca not hazırla, günlerce ders çalış sınava bir gir 30-40 üstü alama. Herkes kendi penceresinden bakıyor olaya.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 14-09-2014, 13:29:45bi farkı yok sussan olmuyor susmasan olmaz bi durum. bir prof. dr. şunu der mi? "dilediğiniz yere şikayet edin benim ilk dersime gelmeyen geçemez. s.ktirin gidin rektöre şikayet edin kafanıza göre takılınnetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"
Ha belki geçerli bir karar çıkmaz da en azından uysal koyun olmadığımız görülsün.

