Sanırım birinci dönemin parasını yatıramazsam ikinci dönemde okuyamıyorum değil mi? Daha önceden ikinci dönemin parasını yatırmamıştım ama gelecek sene birinci dönemden devam etmiştim. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Okuyabilirsin.Birde az önce haber okurken şöyle bir haber gördüm.
http://www.rahatsiz.com.tr/yuzbinler...jde-46019.html
Tüm üniversite öğrencileri için geçerliymiş.Tüketici haklarına başvurun.