bu yazdıkların daha önceden vardı.şimdilik olan birşey değil
SEN HER YIL UZAT O PARA KAT KAT ARTACAK.DEVLET EN İYİSİNİ YAPIYOR 2 YILLIK OKULU 2 YILDA OKUYAMIYORSAN DEVLET DAHA SANA NE YAPSIN MADALYA MI TAKSIN
eleştirirken kendi tarafınızdan da baksanız sanırım daha iyi olucaktır sizin açınızdan gerçekleri görmek adına