Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yazdıkların daha önceden vardı.şimdilik olan birşey değil

SEN HER YIL UZAT O PARA KAT KAT ARTACAK.DEVLET EN İYİSİNİ YAPIYOR 2 YILLIK OKULU 2 YILDA OKUYAMIYORSAN DEVLET DAHA SANA NE YAPSIN MADALYA MI TAKSIN

eleştirirken kendi tarafınızdan da baksanız sanırım daha iyi olucaktır sizin açınızdan gerçekleri görmek adına
Hocam gerçekleri biz görüyoruz ama maalesef hocalar görmüyor. Herkes diyor ki hususi geçmiyorsunuz, derse çalışmıyorsunuz, askerlikten kaçmaya bahane arıyorsunuz vs. Kimse kıytırık 2 yıllık okulu 4-5 senede bitirmek istemez. Herkesin kendine göre işi gücü var. Askerlik için bahane de çok. Bahane bile yoksa binlerce bakaya var. Kaçabildiğin yere kadar kaç.

Sınıfta 3-5 kişi bir dönem dersleri veremese anlarım ama bu oran %70 oranında oluyorsa burada öğrenci değil öğretmen suçludur. Sayfalarca not hazırla, günlerce ders çalış sınava bir gir 30-40 üstü alama. Herkes kendi penceresinden bakıyor olaya.

XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi