• 01-08-2014, 12:48:54
    #1
    Arkadaşlar bu yaştan sonra üni okuyacağız benim şehir biraz doğuda bölümümde İkinci öğretim ?
    Şimdi yeteri kadar öğrenci kayıt olmazsa ne olacak ? Ben o şehire kayıttan önce taşınmayı düşünüyorum ? Sonra başıma iş gelmesin. Öğrenci yok evine dön felan demesinler.
  • 01-08-2014, 12:52:53
    #2
    Ben de 23 yaşında girmiştim. Hayat uni de
  • 01-08-2014, 12:53:10
    #3
    Doğu tarafında neredeki hocam okul birde bölüm nedir.
  • 01-08-2014, 12:54:52
    #4
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 23 yaşında girmiştim. Hayat uni de
    Kardeş gitmek sorun değilde hayatımı değiştireceğim evimi taşıyacağım
    Hadi evine git yeteri kadar öğrenci yok derlerse yıkılırım.
    Hatta yıkılmam al çek vur beni.
  • 01-08-2014, 12:56:13
    #5
    Herşey tamamlanmadan once evı taşımayın eger oyle bir ihtimal varsa.
  • 01-08-2014, 13:02:56
    #6
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş gitmek sorun değilde hayatımı değiştireceğim evimi taşıyacağım
    Hadi evine git yeteri kadar öğrenci yok derlerse yıkılırım.
    Hatta yıkılmam al çek vur beni.
    1 öğrenci bile kayıt yaptırsa bölüm açılır.Hatta 1 ögrenci olursa sizi 1. öğretim derslerine verirler daha iyi..2 öğrenci ile açılan cam bölümleri vardı
  • 01-08-2014, 13:09:14
    #7
    bişe olmaz 1. öğretime geçersiniz öyle kazanan adama dön git diyemezler
  • 01-08-2014, 13:21:33
    #8
    Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
    Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
    Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
    Kafan bulanmasın dedi.
  • 01-08-2014, 13:21:38
    #9
    Kimse sizin kazanılmış hakkınıza karşılık hadi geri dön evine diyemez. Ama illa böyle bir sıkıntınız varsa kazandığınız fakültenin öğrenci işlerini arayıp sorun durumu böyle bi şey olabilir mi diye en doğru bilgiyi onlar verir size.