Arkadaşlar bu yaştan sonra üni okuyacağız benim şehir biraz doğuda bölümümde İkinci öğretim ?
Şimdi yeteri kadar öğrenci kayıt olmazsa ne olacak ? Ben o şehire kayıttan önce taşınmayı düşünüyorum ? Sonra başıma iş gelmesin. Öğrenci yok evine dön felan demesinler.
Kafamdaki sorular :)
13
●891
- 01-08-2014, 12:54:52Kardeş gitmek sorun değilde hayatımı değiştireceğim evimi taşıyacağımMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi evine git yeteri kadar öğrenci yok derlerse yıkılırım.
Hatta yıkılmam al çek vur beni. - 01-08-2014, 13:02:561 öğrenci bile kayıt yaptırsa bölüm açılır.Hatta 1 ögrenci olursa sizi 1. öğretim derslerine verirler daha iyi..2 öğrenci ile açılan cam bölümleri vardıGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle