GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş gitmek sorun değilde hayatımı değiştireceğim evimi taşıyacağım
Hadi evine git yeteri kadar öğrenci yok derlerse yıkılırım.
Hatta yıkılmam al çek vur beni.
1 öğrenci bile kayıt yaptırsa bölüm açılır.Hatta 1 ögrenci olursa sizi 1. öğretim derslerine verirler daha iyi..2 öğrenci ile açılan cam bölümleri vardı