Arkadaşlar bu yaştan sonra üni okuyacağız benim şehir biraz doğuda bölümümde İkinci öğretim ?
Şimdi yeteri kadar öğrenci kayıt olmazsa ne olacak ? Ben o şehire kayıttan önce taşınmayı düşünüyorum ? Sonra başıma iş gelmesin. Öğrenci yok evine dön felan demesinler.