Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
Kafan bulanmasın dedi.