Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 23 yaşında girmiştim. Hayat uni de
Kardeş gitmek sorun değilde hayatımı değiştireceğim evimi taşıyacağım
Hadi evine git yeteri kadar öğrenci yok derlerse yıkılırım.
Hatta yıkılmam al çek vur beni.