Arkadaşlar merhaba. Ben şuan bir önlisans programında okuyorum. Yalnız benim bölümümden açıköğretime dikey geçiş yok. Yanı bölümümü bitirdikten sonra işletme 3.sınıftan açığa yazılma şansım yok. Bu yüzden "sınavsız ikinci üniversite" kapsamında lisans programına yazılıp birinci sınıftan başlamam gerekiyor.
Kısaca bu sınavsız ikinci üniversiteden mezun olduğumda kısa dönem askerlik yapabiliyormuyum?
Sınavsız ikinci üniversite..
18
●1.149
- 03-07-2014, 15:41:47
- 03-07-2014, 15:56:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kısa dönem askerlik yaparsın ama, Sınavsız ikinci üniversite okurken askerliği tecil ettiremezsin.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:56:35 -->-> Daha önceki mesaj 12:54:33 --
Ama şöyle bir yol aklıma geliyor. Diplomanla askerliği 2 yıl tecil ettrip sınavsız ikinci üniversite kapsamında Halkla ilişkiler gibi sözel bir bölüm okursun, 2 yılda mezun olup Dikey geçiş kapsamında işletmeden devam edip mezun olup askerliği kısa dönem yapabilirsin. Hem dikey geçiş kapsamında kayıt olduğun için askerliğide tecil ettirebilirsin. - 03-07-2014, 19:50:26tecil ettirilmediğini bilmiyordum hocam öğrendiğim iyi oldu sağolun. O zaman aynen dediğiniz gibi yapmak daha mantıklı olacak.gokmavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sınavsız ikinci üniversite kapsamında hangi bölümü daha rahat okurum bilginiz var mı? Önlisans olarak.
ADALET
BANKACILIK VE SİGORTACILIK
BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI*
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
DIŞ TİCARET
ELEKTRİK ENERJİSİ ÜRETİM, İLETİM VE DAĞITIMI*
EMLAK VE EMLAK YÖNETİMİ
EV İDARESİ
FOTOĞRAFÇILIK VE KAMERAMANLIK
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
İLAHİYAT
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İŞLETME YÖNETİMİ
KÜLTÜREL MİRAS VE TURİZM
LABORANT VE VETERİNER SAĞLIK*
LOJİSTİK
MARKA İLETİŞİMİ
MEDYA VE İLETİŞİM
MENKUL KIYMETLER VE SERMAYE PİYASASI
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI
ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA***
PERAKENDE SATIŞ VE MAĞAZA YÖNETİMİ
RADYO VE TELEVİZYON PROGRAMCILIĞI
SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ
SOSYAL BİLİMLER
SOSYAL HİZMETLER*
SPOR YÖNETİMİ
TARIM
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ*
TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ*
YEREL YÖNETİMLER - 04-07-2014, 09:43:35baştan aşağı yanlış bilgi verilmiş.
1. sen hangi bölümü okursan oku aöf ye dikey geçiş yaparak işletmeden devam edebilirsin. intibak dersleri olarak genel hukuk işletme iktisat gibi 1. sınıf derslerini verirler. yine 2 yılda bitirme şansın olur.
2. senin sınavsız ikinci üniversiteye geçiş hakkın şuanda yok. bu hakkı elde edebilmek için öncelikle 4 yıllık mezun olman gerekiyor. - 04-07-2014, 19:26:36Hocam yanlış bilgiyi düzeltirken sizde yanlış bilgi vermişsiniz.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. dediğiniz doğrudur.
2. ise ön lisans diploması, öğrenci belgesiyle = önlisans programlarına 2. üniversite hakkı var.
Konuyu açan arkadaşım; Yalnız benim bölümümden açıköğretime dikey geçiş yok demişsin. Mezun ol ön lisans diplomam var de. Kayıt nasıl olunur, tarihi vs. vs. sana bildiririm paşalar gibi 3. sınıfından devam edersen.AlperDemircan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 04-07-2014, 20:14:15http://www.anadolu.edu.tr/tr/sinavsiz-ikinci-universiteMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önlisans önlisansmı yazabiliyor 4 yıllık yazabiliyor mu . sınavsız 2. üni de. - 04-07-2014, 20:17:29Evet hocam bildigim kadarıyla yazabiliyor 3.
Sınıftan başlıyorsunuz 2 sene okuyorsunuz...
NEOI 588-734 cihazımdan gönderildi - 04-07-2014, 21:29:17Ben o ayrıma takılmadım hocam. Siz tamamen ikinci üni yok demişsiniz.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
++++++ Önlisans diplomamla aöf lisans bölümüne kayıt yaptırabiliyorum. İstanbul ve Atatürk üniversitelerinde o ayrım var. Anadolu üniversitesinde yok.