Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış bilgiyi düzeltirken sizde yanlış bilgi vermişsiniz.

1. dediğiniz doğrudur.

2. ise ön lisans diploması, öğrenci belgesiyle = önlisans programlarına 2. üniversite hakkı var.





Konuyu açan arkadaşım; Yalnız benim bölümümden açıköğretime dikey geçiş yok demişsin. Mezun ol ön lisans diplomam var de. Kayıt nasıl olunur, tarihi vs. vs. sana bildiririm paşalar gibi 3. sınıfından devam edersen.
http://www.anadolu.edu.tr/tr/sinavsiz-ikinci-universite

önlisans önlisansmı yazabiliyor 4 yıllık yazabiliyor mu . sınavsız 2. üni de.