Hocam yanlış bilgiyi düzeltirken sizde yanlış bilgi vermişsiniz.
1. dediğiniz doğrudur.
2. ise ön lisans diploması, öğrenci belgesiyle = önlisans programlarına 2. üniversite hakkı var.
Konuyu açan arkadaşım; Yalnız benim bölümümden açıköğretime dikey geçiş yok demişsin. Mezun ol ön lisans diplomam var de. Kayıt nasıl olunur, tarihi vs. vs. sana bildiririm paşalar gibi 3. sınıfından devam edersen.
http://www.anadolu.edu.tr/tr/sinavsiz-ikinci-universite
önlisans önlisansmı yazabiliyor 4 yıllık yazabiliyor mu . sınavsız 2. üni de.