Arkadaşlar merhaba. Ben şuan bir önlisans programında okuyorum. Yalnız benim bölümümden açıköğretime dikey geçiş yok. Yanı bölümümü bitirdikten sonra işletme 3.sınıftan açığa yazılma şansım yok. Bu yüzden "sınavsız ikinci üniversite" kapsamında lisans programına yazılıp birinci sınıftan başlamam gerekiyor.
Kısaca bu sınavsız ikinci üniversiteden mezun olduğumda kısa dönem askerlik yapabiliyormuyum?