baştan aşağı yanlış bilgi verilmiş.
1. sen hangi bölümü okursan oku aöf ye dikey geçiş yaparak işletmeden devam edebilirsin. intibak dersleri olarak genel hukuk işletme iktisat gibi 1. sınıf derslerini verirler. yine 2 yılda bitirme şansın olur.
2. senin sınavsız ikinci üniversiteye geçiş hakkın şuanda yok. bu hakkı elde edebilmek için öncelikle 4 yıllık mezun olman gerekiyor.
Hocam yanlış bilgiyi düzeltirken sizde yanlış bilgi vermişsiniz.
1. dediğiniz doğrudur.
2. ise ön lisans diploması, öğrenci belgesiyle = önlisans programlarına 2. üniversite hakkı var.
Konuyu açan arkadaşım; Yalnız benim bölümümden açıköğretime dikey geçiş yok demişsin. Mezun ol ön lisans diplomam var de. Kayıt nasıl olunur, tarihi vs. vs. sana bildiririm paşalar gibi 3. sınıfından devam edersen.