baştan aşağı yanlış bilgi verilmiş.
1. sen hangi bölümü okursan oku aöf ye dikey geçiş yaparak işletmeden devam edebilirsin. intibak dersleri olarak genel hukuk işletme iktisat gibi 1. sınıf derslerini verirler. yine 2 yılda bitirme şansın olur.
2. senin sınavsız ikinci üniversiteye geçiş hakkın şuanda yok. bu hakkı elde edebilmek için öncelikle 4 yıllık mezun olman gerekiyor.