"LYS Sonucum" Y-MF-1: 483,35712 6924 Y-MF-2: 480,65475 6751 Y-MF-3: 479,42734 6622 Y-MF-4: 481,97990 6680Bilgisayara ve teknoloji karşı ilgim olduğu için Bilgisayar, Elektrik - Elektronik, Elektrik ve Haberlerşme veya Yazılım Mühendisliklerinden birini tercih etmeyi düşünüyorum (Çevremdeki tıp isteklerini yok sayıyorum bu arada).
Şu an için aklımda İTÜ Bilgisayar Mühendisliği (Türkçe) (~8500 ile alıyor) var. Türkçe olması ilerde ya da okurken sorun olur mu ?
Siz olsaydınız hangi bölüm ve üniversiteyi yazardınız ? (Aklımdaki birkaç üniversiteyi aşağıya ekledim)

Edit: Tercihlerimi yaptım, yorum yapan herkese teşekkür ediyorum

Edit: Tercihlerimi yaptım, yorum yapan herkese teşekkür ediyorum
