Tercih dönemi gittikçe yaklaşıyor ve kararlarım gittikçe değişiyor. Burada sizlerin düşünce ve deneyimlerinden yararlanmak istiyorum.
"LYS Sonucum"
Y-MF-1: 483,35712 6924
Y-MF-2: 480,65475 6751
Y-MF-3: 479,42734 6622
Y-MF-4: 481,97990 6680
Bilgisayara ve teknoloji karşı ilgim olduğu için
Bilgisayar, Elektrik - Elektronik, Elektrik ve Haberlerşme veya
Yazılım Mühendisliklerinden birini tercih etmeyi düşünüyorum (Çevremdeki tıp isteklerini yok sayıyorum bu arada).
Şu an için aklımda İTÜ Bilgisayar Mühendisliği (Türkçe) (~8500 ile alıyor) var. Türkçe olması ilerde ya da okurken sorun olur mu ?
Siz olsaydınız hangi bölüm ve üniversiteyi yazardınız ?
(Aklımdaki birkaç üniversiteyi aşağıya ekledim)
Edit: Tercihlerimi yaptım, yorum yapan herkese teşekkür ediyorum 