Tercih dönemi gittikçe yaklaşıyor ve kararlarım gittikçe değişiyor. Burada sizlerin düşünce ve deneyimlerinden yararlanmak istiyorum.
       "LYS Sonucum"
Y-MF-1:  483,35712    6924
Y-MF-2:  480,65475    6751
Y-MF-3:  479,42734    6622
Y-MF-4:  481,97990    6680
Bilgisayara ve teknoloji karşı ilgim olduğu için Bilgisayar, Elektrik - Elektronik, Elektrik ve Haberlerşme veya Yazılım Mühendisliklerinden birini tercih etmeyi düşünüyorum (Çevremdeki tıp isteklerini yok sayıyorum bu arada).

Şu an için aklımda İTÜ Bilgisayar Mühendisliği (Türkçe) (~8500 ile alıyor) var. Türkçe olması ilerde ya da okurken sorun olur mu ?

Siz olsaydınız hangi bölüm ve üniversiteyi yazardınız ? (Aklımdaki birkaç üniversiteyi aşağıya ekledim)




Edit: Tercihlerimi yaptım, yorum yapan herkese teşekkür ediyorum